پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

صدوقی: سعی می‌کنیم هزینه پیامک‌های به مقصد نرسیده را نگیریم

Sadooghi
مدیر عامل ارتباطات سیار: به طور مثال برای ارسال بسته پستی ابتدا تمبر را باطل می‌کنند و هزینه‌ای از فرستنده دریافت می‌شود اما اگر بسته به مقصد نرسد دیگر هزینه تمبر باطل شده عودت داده نمی‌شود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد: حذف هزینه پیامک‌های به مقصد نرسیده در حال بررسی است تا هزینه پیام‌هایی که به علت ضعف شبکه به مقصد نمی‌رسند، از مشترک دریافت نشود اما یافتن راهکار مورد نظر از نظر فنی بسیار پیچیده است ولی چنانچه به نتیجه لازم برسیم این مسئله به مراجع تصمیم‌گیر اعلام می‌شود اما در شرایط فعلی محاسبه نرخ پیامک بر اساس ارسال شدن آن است.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص حذف هزینه پیامک‌های به مقصد نرسیده با بیان این که مصوبه برای محاسبه نرخ پیامک بر اساس ارسال پیام کوتاه مربوطه است، اظهار کرد: به طور مثال برای ارسال بسته پستی ابتدا تمبر را باطل می‌کنند و هزینه‌ای از فرستنده دریافت می‌شود اما اگر بسته به مقصد نرسد دیگر هزینه تمبر باطل شده عودت داده نمی‌شود.

او ادامه داد: در خصوص پیام کوتاه هم باید گفت که وقتی پیامک با یک بار به مقصد می‌رسد، هزینه آن برای شرکت ارتباطات سیار بسیار کمتر از پیامکی است که به مقصد نمی‌رسد، چراکه پیام دریافت نشده در شبکه باقی می‌ماند و در طی فاصله زمانی 10 ساعته بارها برای مشترکان ارسال می‌شود تا سرانجام به مقصد برسد؛ بنابراین برای ما به صرفه‌تر است که پیام‌های کوتاه همان بار اول به مقصد برسند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار افزود: بیش‌تر پیامک‌هایی که به مقصد نمی‌رسند یا به علت از دسترس خارج بودن مشترک مورد نظر از شبکه است و یا به پر بودن حافظه تلفن مشترک مربوطه و یا خاموش بودن گوشی مشترک مربوط می‌شود و تنها درصد اندکی از آن به ضعف شبکه برمی‌گردد.

تلاش می‌کنیم...
معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار نیز درباره حذف هزینه پیامک‌های به مقصد نرسیده تاکید کرد: در تلاشیم نتیجه این کار را ظرف چند وقت آینده نهایی کنیم.
محمدمهدی عطوفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین تصمیم درباره علت ارسال نشدن برخی پیامک‌ها و حذف هزینه آن‌ها از قبوض مشترکان با بیان این که این کار به انجام کارشناسی‌های لازم نیاز دارد گفت: درحال انجام تست‌های مختلف هستیم.

وی تاکید کرد: هزینه‌ای که شبکه برای ارسال نشدن پیامک متحمل می‌شود بیش‌تر از پیامک ارسال شده است.
معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار در ادامه اظهار کرد: زمانی که پیامکی ارسال نمی‌شود، هزینه‌های بالاسری شبکه را افزایش می‌دهد زیرا هنگامی که پیام توسط گوشی مقصد دریافت می‌شود، فقط یک مرتبه کانال سیگنالینگ اشغال می‌شود اما درصورت عدم دریافت، این ارسال برای مشترک چندین بار تکرار می‌شود اما تمام تلاش ما در این شرکت ارسال پیامک مشترکان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد