پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

مشکل در هنگام حذف یک فایل ( تمامی ویندوز ها )

اگر در هنگام حذف کردن یک فایل با هر پیغام خطایی مواجه شدید ، مثلا : این فایل در حالت اجرا است و نمی توان آن را پاک کرد . فقط کافی است کلید هایAlt+Ctrl+Delرا بزنید و وارد زبانهProcessesشده ، در لیست زیر آن برنامهEXPLORER . EXEرا از طریق زدن دکمهEnd Processببندید . بعد می توانید به راحتی فایل مورد نظر را پاک کنید .
توجه : برای اجرای مجدد برنامهEXPLORER . EXEباید مجددا کلید هایAlt+Ctrl+Delرا زده و این بار از منویFileگزینه ( ...Run)New Taskرا کلیک کرده و در پنجرهCreate New TaskعبارتEXPLORER.EXEرا تایپ کرده و کلیکEnterرا بزنید .

کامل‌ترین مرجع خطاهای مودم

اگر هنگام اتصال به اینترنت (توسط مودم) پیغامی دریافت می​کنید و مشکلی وجود دارد، کافی​ست شماره آن پیغام را یادداشت کنید و با استفاده از لیست زیر علت آن را متوجه شوید و در جهت رفع آن اقدام کنید.

دریافت فایل

با PayPal آشنا شوید

PayPal یک سرویس واسط برای خریدهای آنلاین است. امروزه حدود 96.2 میلیون نفر در سراسر دنیا از این سرویس برای انتقال پول از طریق ایمیل، بین خود استفاده می‌کنند. این سرویس آنچنان دارای اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر 95 درصد خریداران eBay از آن بهره می‌برند.

PayPal بعنوان یک واسط مالی به مردم امکان می‌دهد تا بدون رویت مشخصات کارت اعتباری یا اطلاعات بانکی یکدیگر نسبت به ارسال پول اقدام نمایند. برای استفاده از سرویس PayPal فقط به یک آدرس ایمیل معتبر و یک کارت اعتباری یا حساب بانکی معتبر نیاز دارید. به دلیل سادگی مصرف، PayPal مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

این سرویس برای خریداران رایگان است و از فروشندگان مبلغی بین 1.9% تا 2.9% انتقالی را طلب می‌کند.

اگر قصد استفاده از eBay را داشته باشید، این موسسه از شما می‌خواهد تا حسابی در PayPal باز کنید. در ضمن از سرویس PayPal برای انتقال موارد شخصی مانند جمع کردن پول برای گروه، تیم ورزشی و یا حتی خرید و فروشهای شخصی نیز استفاده می‌شود. اگر قصد فروش وسایل شخصی خود را دارید، خریدار می‌تواند از طریق PayPal پول شما را بدهد.

عده ای سئوال می‌کنند که آیا PayPal امن است؟ در جواب باید بگویم که PayPal به امنیت بانک‌های آنلاین است. هرچند که هیچ سیستمی صددرصد امن نیست اما PayPal تا حد ممکن سعی کرده تا جلوی مسائل کلاهبرداری و خطاها را بگیرد. به نظر می‌رسد که موسسه دیگری همتای PayPal نخواهید یافت.

این سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین در تمام زمینه‌های کاری خود، توانسته جلوی پرداخت‌های ناخواسته از حساب شما را بگیرد. درضمن خریدهای تا سقف 1000 دلار eBay از طریق PayPal بیمه می‌شود.

برای شروع بهره برداری از PayPal می‌توانید اقدام به باز کردن یک حساب شخصی نمائید. از این حساب می‌توانید اقدام به خرید از eBay کرده و برای ارسال یا دریافت پول از آن استفاده کنید. امکان ارسال وجه از طریق ایمیل برای 55 کشور و منطقه وجود دارد. محدودیت این نوع حساب آنست که فقط از حساب‌های دیگر PayPal می‌تواند وجه دریافت کند و قابلیت اخذ وجه از کارت اعتباری یا کارت بانکی را ندارد. این سرویس (باز کردن حساب و نقل و انتقال پول) مجانی است. این حساب محدودیت دریافت ماهانه دارد.

حساب "Premier" علاوه بر قابلیت‌های حساب شخصی، توان دریافت کارت اعتباری، کارت بانکی و حساب بانکی را هم دارد. بعلاوه مشخصه‌هایی مانند سبد خرید و گزارش پرداخت نیز دارد. داشتن این نوع حساب مشمول پرداخت هزینه است.

نوع دیگر حساب، بیزنسی است و مخصوص افرادی است که کارهای تجاری بزرگتر دارند و یا فروشگاه آنلاین را اداره می‌کنند. این حساب می‌تواند تحت نام بیزنس شما باشد. امکانات این سیستم بسیار خوب است. برای استفاده از این حساب هم باید پول پرداخت نمائید.

حساب PayPal را می‌توان در چند دقیقه باز کرد. کارهای بررسی اعتبار، قبلا بوسیله موسسه کارت اعتباری و بانک شما انجام شده است. حال باید به PayPal بگویید که اطلاعات شما را به ایمیل‌تان وصل کند. اطلاعات شما بصورت محرمانه نزد PayPal میماند و ایمیل‌تان بعنوان PayPal ID واحد شما انتخاب می‌شود. آدرس ایمیل و آدرس ارسال بسته شما تنها اطلاعاتی است که به رویت در می‌آید.

می‌توانید به PayPal بگویید که فقط در صورت خرید، از حسابتان پول بردارد. روش دیگر اینست که پولی به PayPal بفرستید و آنرا در حسابتان نگه دارید. این روش نیز مجانی است. واریز پول به حساب شما نیز از طریق PayPal انجام می‌شود. چون این انتقال هزینه ای ندارد لذا 8 روز کاری طول می‌کشد تا پول به حسابتان واریز گردد. روش کار نیز مانند سیستم بانکی آنلاین است.

منبع: gentlesite.com

آیا میدانید google به چه معنی است؟

Google از کلمه Googol گرفته شده است. Googol هم اسم مستعار یک عدد است که توسط «میلتون سیروتا» نامگذاری شده است.عدد مذکور «ده به توان صد» است(به بزرگی این عدد دقت کنید)
انتخاب گوگل جنبه شعاری دارد.به این مفهوم که گوگل قصد دارد تا سرویسها و خدمات و اهداف خود را به تمام جهان گسترش دهد.

به عدد «ده به توان ده به توان صد» گوگل پلکس(Googolplex) میگویند.
و به عدد «ده به توان ده به توان ده به توان صد»گوگل دوپلکس
(Googolduplex) میگویند.



منبع: خبرگزاری آفتاب