پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

طراحی نرم‌افزار مشابهI-MAIT در کشور

زهیر طیب با بیان اینکه با تلاش متخصصان در تولید نرم‌افزارهای داخلی گوشی تلفن همراه به خودکفایی رسیده‌ایم، گفت: ساخت نرم‌افزار ایرانی گوشی‌های PDA نیز در دستور کار قرار دارد. این نرم‌افزار تا حدی شبیه نرم‌افزارهای گوشی‌های I-MAIT است و تا 6 ماه آینده ارائه می‌شود.


مدیر فروش و خدمات پس از فروش تلفن همراه شرکت عماد وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گفت‌وگو با مهر ضمن اشاره به عرضه اولین تلفن همراه کشور با نرم‌افزار کاملا ایرانی گفت: از بهمن ماه سال گذشته تولید و توزیع نرم‌افزارهای ایرانی گوشی تلفن همراه در بازار کشور آغاز شده است که این نرم‌افزارها در 4 مدل گوشی به نام‌های H700 ،T200 ، T400 و S100 در بازار عرضه شده‌اند.

وی اضافه کرد: این گوشی‌ها در 3 بخش ارزان قیمت، متوسط و بالاتر از متوسط تولید شده‌اند که بهترین مدل این گوشی‌ها H700 با امکانات قلم نوری و صفحه TOUCH SCREEN است. طیب خاطرنشان کرد: تمامی گوشی‌های تولید شده مجهز به تقویم شمسی هستند. همچنین ما در صدد نصب نرم‌افزار زبان‌های آذری، کردی و پشتو علاوه بر زبان فارسی بر روی گوشی‌های تلفن همراه هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون سفارش ساخت قطعات این نرم‌افزار به شرکت‌های داخلی ارائه شده است. البته برخی از شرکت‌های خارجی هم در این زمینه به ما کمک خواهند کرد و ما امیدواریم در سال جاری شاهد عرضه این نرم‌افزار به بازار کشور باشیم.

مدیر فروش و خدمات پس از فروش تلفن همراه عماد در مورد ساخت گوشی تلفن همراه در داخل کشور گفت: در حال حاضر ما در بحث تولید گوشی تلفن همراه در داخل کشور در مرحله ابتدایی هستیم ولی در تولید نرم‌افزار گوشی به خودکفایی رسیده‌ایم و سرعت تولید آن هم روز بروز در حال افزایش است.

وی اظهار داشت: ما هم اکنون در حال ساخت نرم‌افزار گوشی‌های PDA در کشور هستیم که تا قسمتی شبیه نرم‌افزارهای گوشی‌های I-MAIT است و تا 6 ماه آینده هم به بازار ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد