پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

تعیین میزان پهنای باند مصرف خانگی مغایر با قوانین جهان است

تعیین میزان پهنای باند به منظور مصرف کاربر خانگی مغایر با قوانین جهان است و این امر بر عهده‌ خود آن‌هاست؛ همچنین لازمه‌ بهبود وضعیت اینترنت کشور، پشتیبانی نیروهای متخصص به صورت 24 ساعته است.


محمودرضا خادمی – عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور – در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: هزینه‌ جاری شرکت‌های اینترنتی صرف مواد اولیه، نیروی انسانی و غیره می‌شود که بیش‌ترین آن شامل نیروی انسانی و حدود 20 تا 25 درصد هزینه‌ها صرف پهنای باند و 10 درصد برای انتقال پهنای باند است.

وی افزود: ارزانی هزینه‌ اینترنت سبب کاهش کیفیت شده به طوری که درخواست کیفیت بالا، افزایش قیمت تمام شده را شامل می‌شود. خادمی درباره‌ قطعی اینترنت تصریح کرد: دلایل قطعی اینترنت شامل منبع تامین کننده اینترنت کشور (دولت) و مبادی ورودی می‌شود.

به گفته‌ او قطعی فیزیکی و قطعی در شبکه استان تهران به دلایل مختلفی مانند (بین ترانزیت‌ها و قسمت مادر شبکه) است. عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای تاکید کرد: موثرین عامل برای بهبود وضعیت اینترنت کشور پشتیبانی نیروی تربیت شده و متخصص 24 ساعته و در دسترس است.

او ادامه داد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و صنف باید به منظور جلوگیری از ارائه‌ سرویس ارزان و با کیفیت پایین نظارتی روی اعضا داشته باشند. وی تصریح کرد: محدود کردن کاربران خانگی با قوانین دنیا مغایر است به طوری که نباید برای مشتری و کاربر نیاز او را تعیین کرد بلکه کاربر بر اساس نیاز خود میزان پهنای باند مورد استفاده را تعیین می‌کند و این امر در تمام دنیا صادق است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد