پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

توسعه ضدویروس سازمانی توسط McAfee


سرویس اخبار خارجی ایتنا - شرکت McAfee نسخه جدیدی از VirusScan Enterprise آنتی‌ویروس سازمانی خود را مخصوص offline virtual image ، SAP NetWeaver و سیستم‌های ذخیره‌ساز EMC و سان معرفی خواهد نمود.
این شرکت روز دوشنبه از رویکرد جدید خود برای توسعه خط تولید محصولات ضدویروس و توجه به حوزه‌هایی همچون offline virtual image ، SAP NetWeaver و سییستم‌های ذخیره‌ساز EMC و سان میکروسیستمز اعلام رونمائی نمود.

به گفته Malav Patel مدیر گروه بازاریابی محصولات مک‌آفی، این شرکت در نظر دارد تا آخر ماه آینده نسخه‌هایی از نرم‌افزار VirusScan Enterprise را مخصوص محصولات سری ویندوز سرور عرضه نموده تا این دسته از نرم‌افزارها را در برابر تهدیداتی همچون ویروس، کرم، تروجان، جاسوس‌افزار، بات‌نت و روت‌کیت‌ها تجهیز کند.

First off نسخه‌ای ویژه از نرم‌افزار VirusScan Enterprise مخصوص محافظت از ایمیج‌های آفلاین ماشین‌های مجازی طراحی شده که مدیران شبکه با استفاده از برنامه‌هایی همچون VMware ، Citrix XenSource و یا Hyper-V مایکروسافت ایجاد می‌نمایند.

Patel می‌گوید: «ایمیج‌های آفلاین معمولاً بعنوان ذخیره‌های طلائی برای بازیافت اطلاعات در هنگام بروز مشکل و یا در زمان سیکل آزمون پشتیبان‌گیری ایجاد می‌شوند.»
در چنین مواردی این ایمیج‌ها در محلی خارج از شبکه اصلی ذخیره شده و عموماً اسکن‌های روتین و یا آپدیت‌های منظم شامل آنها نمی‌شود. محصول جدید مک‌آفی به گونه‌ای طراحی شده که این اطلاعات را هم اسکن نماید.

محصول دوم، نسخه‌ای از VirusScan Enterprise مخصوص NetWeaver شرکت SAP است که قادر است دیتاها را پیش از ورود به پلتفورم SAP اسکن کند.
این عملیات شامل پورتال سازمانی و برنامه‌های مدیریت روابط مشتری (customer-relationship managements) نیز می‌گردد.

وجود چنین ابزاری برای محافظت از اطلاعات این چنینی امری لازم و حیاتی بود زیرا به گفته Patel: «این امکان همیشه وجود دارد که یک هکر با submit یک فایل آلوده به داخل سیستم اقدام به تخریب کل سیستم و تأثیر بر شبکه زنجیره‌ای اطلاعات بنماید. ما شاهد بروز مشکلات مشابه برای مشتریانمان بوده‌ایم. برای مثال نفوذگرانی با استفاده از فرم رزومه به داخل ماژول eRecuitment در دپارتمان HR رخنه کرده و آسیب‌هایی ایجاد نموده بودند.»

VirusScan ویژه سری محصولات ویندوز سرور بر مبنای مجموعه‌ای از APIs که از NetWeaver پشتیبانی می‌کنند ساخته شده و قابلیت دریافت هرگونه سند ورودی و اسکن آن را پیش از ارسال نهائی به برنامه SAP دارد.

محصول سوم نیز نسخه‌ای از VirusScan ویژه ابزارهای ذخیره‌ساز است که پشتیبانی از EMC و سیستم ذخیره‌ساز Sun به آن افزوده شده است. تاکنون مک‌آفی تنها از NetApp پشتیبانی می‌نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد