پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

پار دانلود

دانلود نرم افزار - برنامه های گوشی - تم گوشی - بازی گوشی آموزش برنامه نویسی - فتوشاپ و ...

هشدار به خریداران نسخه‌های خانگی محصولات کسپرسکی

kaspersky-logo

ایتنا - مجوز نرم‌افزارهای شرکت کسپرسکی که خارج از شبکه نمایندگی‌های مجاز خریداری شوند اعتبار ندارند و مسدود می‌شوند.





روابط عمومی کسپرسکی در ایران با اعلام این خبر افزود که مدتی است سایت‌های اینترنتی و برخی شرکت‌ها در سطح کشور اقدام به فروش نرم‌افزارهای امنیتی کسپرسکی و به ویژه نسخه‌های خانگی آن بدون مجوز معتبر می‌نمایند که این امر مشکلاتی را برای خریداران به وجود آورده است.

بر اساس این گزارش، شرکت کسپرسکی به طور مرتب به بررسی لایسنس‌ها و مجوزهایی که از طریق اینترنت به سایت شرکت متصل شده و اقدام به بروزرسانی ضدویروس می‌کنند می‌پردازد و تمامی مجوزهایی که از طریقی به غیر از نمایندگان فروش اصلی فعال شده باشند را مسدود می‌نماید.
بدین ترتیب خریداران چنین برنامه‌هایی به طور مستقیم متضرر می‌شوند، و نرم‌افزار آنها غیرفعال شده و وارد لیست سیاه می‌شود.

شرکت کسپرسکی از خریداران درخواست کرده است که نسخه‌های اصلی نرم‌افزارهای امنیتی کسپرسکی را فقط از طریق نمایندگان مجاز در ایران خریداری نمایند و به آگهی‌های شرکت‌ها و سایت اینترنتی متفرقه که از طریق دانلود نرم‌افزارهای کرک شده کسپرسکی و فروش آنها با قیمت‌های غیرواقعی و با عنوان نرم‌افزار اصلی خریداران را گمراه نموده و باعث وارد آمدن زیان مالی به آن می‌گردند توجه ننمایند.

در این اطلاعیه تصریح شده است که همه نسخه‌های نرم‌افزارهای امنیتی نیاز به روزآمدسازی دارند و به محض ارتباط با سایت شرکت کسپرسکی در لیست سیاه قرار می‌گیرند و غیرفعال می‌شوند.

روابط عمومی کسپرسکی در ایران متذکر شده است که در حال حاضر نسخه خانگی محصولات کسپرسکی منحصرا" از طریق شرکت‌های آواژنگ سیستم و فناوری اطلاعات و ارتباطات آتنا و نسخه شرکتی این محصولات نیز منحصرا" از طریق سه شرکت آواژنگ سیستم، فناوری اطلاعات و ارتباطات آتنا و داده پردازان دوران عرضه می‌شود و مسئولیت غیرفعال شدن یا مسدود شدن نرم‌افزارهایی که از طریق شرکت‌های متفرقه به فروش می‌رسند بر عهده خریداران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد